2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش نقاشی توسط باب راس (اورجینال)

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 362
بازديد ديروز : 304
كل بازديدها : 977524

دیگر امکانات

آموزش نقاشی توسط باب راس (اورجینال)



قیمت: 5,000 تومان


توضیحات محصول بصورت مختصر

زندگی شخصی

باب راس با شخصیت شکیبا و فروتن خود بعنوان آفریننده و اجراگر برنامه تلویزیونی "لذت نقاشی" که دوازده سال ادامه داشت معروف شد و مارک تجاری باب راس را برای کتابهای خود و وسایل هنری با موفقیت ایجاد کرد. وی زاده اورلاندو فلوریدا در آمریکا بود. پس از ده سال کار در نیروی هوایی آمریکا، به کار جانبی خود که نقاشی تجاری بود پرداخت و سبک عامه پسند موفقی را ارائه کرد، که نقاشی سبک مرطوب روی مرطوب بود. ناقدان سبک وی، به عدم توجه به جزییات، عدم توسعه و پیشرفت سبک، و تخیلی بودن آن ایراد می‌گیرند.

باب راس در سال ۱۹۴۳ در شهر ساحلی دایتونای فلوریدا به دنیا آمد. پدر باب یک نجار بود. در سن هفده سالگی پس از اتمام دوران دبیرستان در اورلاندو، به نیروی هوایی آمریکا پیوست. با انتقال او به آنکورایج آلاسکا (Anchorage, Alaska) از طرف ارتش، او برای اولین بار کوه های پوشیده از برف را از نزدیک می بیند که بعدها الهام بخش بسیاری از نقاشی های او می شود. پس از پایان دوران خدمتش بود که به مدارس زیادی برای یادگیری نقاشی رفت، اما از کندی رسم تابلوها با روشهای کلاسیک خسته و ناکام شد و تصمیم گرفت در روش ”مرطوب روی مرطوب“ در نقاشی تحولی ایجاد کند و آنرا بکار گیرد تا بتواند بسیار سریعتر نقاشی بکشد و نقاشی یاد بدهد و این دستمایهٔ اصلی تکنیک او شد.

باب بعد از امتحان کردن روشهای بسیاری در نقاشی، از جمله نقاشی آبرنگ، توانست روش ویژهٔ خود را که برگرفته از روش مرطوب روی مرطوب است ابداع کند. در روشهای کلاسیک رنگ روغن معمولاً بعد از خشک شدن ِ یک لایه رنگ، لایهٔ بعدی و جزئیات بعدی را اضافه می‌کنند و به همین دلیل نمی‌توان یک اثر را یکباره خلق کرد. اما در روش مرطوب روی مرطوب می‌توان در کمتر از یک ساعت بطور کامل یک اثر را خلق کرد.

شماره مجوز: 155/82062

برای خرید (آموزش نقاشی توسط باب راس (اورجینال)) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید