2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزس روتوش عکس اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 408
بازديد ديروز : 263
كل بازديدها : 975216

دیگر امکانات

آموزس روتوش عکس اورجینال



قیمت: 15,000 تومان


توضیحات محصول بصورت مختصر

همه مدل های عکسهای پرتره دوست دارند به بهترین شکل در عکس دیده شوند، و حالا که با بسیاری از عکسهای مدل ها و بازیگران زن با پوست هایی بی عیب و نقص، دندان هایی عالی و چشمانی گیرا رو به رو هستیم، معیاری که خودمان را باید با آن بسنجیم به شدت بالا رفته است.

عکاس های سنتی باید ساعتها با قلم مو ها و جوهر ها برای روتوش بر روی عکسهایشان کار کنند، و همچنین بعضی از عکاسهای دیجیتالی حرفه ای هم همانقدر بر روی روتوش عکسها وقت می گذارند، فوتوشاپ با استفاده از چند ابزار خود به عکاسان کمک می کند تا پرتره های خود را به خوبی و در زمانی کم روتوش کنند.

ما راجع به تغییرات بزرگ صحبت نمی کنیم، منظور ما برداشتن یک جوش است، یا کمی لطیف کردن پوست یا شاید کمی تیره کردن ساقه های مو که به مدل شما چهره ای سالم تر می بخشد و مدل شما برای این تغییرات از شما تشکر خواهد کرد.

شما نمی خواهید که پوست سوژه شما به شکلی مصنوعی نرم باشد یا پلاستیکی باشد، اما می توانید به بعضی قسمت های صورت کمی لطافت ببخشید.

کلید این کار دقیق بودن است. همان قدر که روتوش زیاد می تواند کارتان را مبتدیانه جلوه دهد همان قدر هم به می تواند به مدل شما ظاهری بد بدهد و باعث دلخوری او شود. تصور کنید وقتی مدل شما عکس خودش را به مادرش نشان می دهد، شما انتظار دارید که مادرش به او بگوید: «چقدر خوب افتادی، عزیزم»، نه اینکه بگوید: «بینیت چی شده؟» یا حتی بدتر، بگوید: «این کیه؟».

هدف ما باید کم رنگ کردن عیب های صورت باشد، و نه به کلی از بین بردن آنها. چرا که همین عیب هایی که در صورت مدل شما وجود دارند به او شخصیت می بخشند.

اگر بتوانید این کار را به درستی انجام دهید مدل ها برای اینکه از آنها عکس بگیرید برای شما صف می کشند، اما اگر این کار را بد انجام دهید شاید مشتری هایتان به شدت کم شوند.

شماره مجوز:154/85222641

برای خرید (آموزس روتوش عکس اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید