صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش کامل تعمیر و نگهداری آکواریوم

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 4 نفر
بازديد امروز : 203
بازديد ديروز : 256
كل بازديدها : 966398

دیگر امکانات

آموزش کامل تعمیر و نگهداری آکواریوم



قیمت: 25,000 تومان


توضیحات محصول بصورت مختصر

آموزش تهیه و نگهداری اکواریوم در خانه از ابتدا تا انتها

محتوی دو DVD به شماره مجوز: 155/89095

مجموعه اموزشی اکواریوم
در این مجموعه اموزشی قصد داریم شما را با روشهای حفظ و نگهداری صحیح آکواریوم ها آشنا سازیم در طول بحث، به آموزش جنبه های مختلف کار می پردازیم چه شما یک آکواریوم کوچک یا یک آکواریوم بزرگ را انتخاب کنید چیزی که در اینجا بیشتر انگیزه و علاقه مندی به یادگیری در مورد آن خواهید داشت دانستن گونه های ابزیانی است که می توانید آنها را نگهداری کنید زیرا این نکات برای شما بسیار لازم و ضروری است و داشتن اطلاعات بیشتر در مورد گونه ای که انتخاب می کنید خیلی مفید می باشد زیرا بعضی ماهی ها رشد زیادی دارند و برخی رشد کمتری دارند برخی گیاه خوارند و برخی گیاه خوار نیستند بنابر این هر چقدر بیشتر در مورد ماهی ها و روش نگهداری آنها یاد بگیرید موفق تر خواهید بود. ما در این مجموعه موارد زیر را به شما آموزش می دهیم:

ما در این مجموعه آموزشی موارد زیر را به شما آموزش می دهیم:

- ساخت و تنظیم انواع آکواریوم ها

- زیباسازی آکواریوم

- استفاده از گیاهان در فضای آکواریوم

- نورپردازی و دما

- انتخاب فیلتر و لوازم جانبی

- انتخاب ماهی

- تغذیه

- سلامت ماهی ها

- آشنایی کامل با انواع و اقسام ماهی ها

- و پرورش ماهی


بهمراه برنامه بی نظیر PLASMAQUARUM
Plasmaquarum دارای ۹ اکواریوم مختلف از ده ها ابزی و ماهی های گوناگون از جمله ماهی های آب شیرین، آب شور، ماهی های مناطق گرمسیری، مارماهی و حتی کوسه ماهی های منحصر بفرد می باشد.
نمیدونید چقدر جالبه با LCD صفحه پهن به تماشای شنای ملکه کوسه ماهی در جزایر کارائیب بنشینید.

Plasmaquarum به قدری زیبا و با کیفیت ساخته شده که یک اکواریوم سفارشی گران قیمت به نظر می رسه، شما باید خیلی هزینه کنید تا یک سیستم سرگرم کننده در محیط منزلتان نصب کنید ولی با تهیه این DVD شما فقط یک اکواریوم ویدئویی معمولی ندارید، بلکه با صرف هزینه اندک یک اکواریوم فوق العاده دارید.

Plasmaquarum اولین DVD اکواریومی است که برای پلاسمای صفحه عریض و تلویزونهای LCD طراحی شده و یک اکواریوم خیره کننده با کیفیت بالا می باشد.

شما می توانید چندین دالبی مختلف را برای موسیقی متن انتخاب کنید- صدای طبیعی اکواریوم، صدای لرزش جاز یا صدای ارامش بخش کلاسیک، این DVD ساعتها ارامش و سرگرمی برای شما و تمام خانواده به ارمغان می اورد و برای میهمانیها و ادارات نیز مناسب می باشد.

در این مجموعه آموزشی که در قالب ۲ عدد DVD و به زبان فارسی می باشد قصد داریم شما را با روشهای حفظ و نگهداری صحیح آکواریوم ها،از ابتدا تا انتها آشنا سازیم.ساخت و تنظیم آکواریوم، زیباسازی آن، نور و دما، انتخاب ماهی مناسب، آشنایی کامل با ماهی ها، تغذیه، سلامتی ماهی ها و … مواردی هستند که شما در این مجموعه فرا خواهید گرفت.

قبل از گم کردن ما در این دنیای بی کران مجازی سفارش خود را به ثبت برسانید...
به شماره مجوز: 155/89095

برای خرید (آموزش کامل تعمیر و نگهداری آکواریوم) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید