2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش گیتار بلوز

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 2 نفر
بازديد امروز : 68
بازديد ديروز : 129
كل بازديدها : 976007

دیگر امکانات

آموزش گیتار بلوز



قیمت: 22,000 تومان


توضیحات محصول بصورت مختصر

آموزش گیتار بلوز به سبک انگشت نوازی شما را با دنیای تکنوازی گیتار بلوز با بیش از 80 درس و بیش از 389 دقیقه آشنا می کند. این مجموعه برای شما یک روش مرحله به مرحله برای تکنوازی سبک انگشت گیتار بلوز در سبک شست متناوب که مورد استفاده گیتاریست های بی شمار معاصر و کلاسیک سبک بلوز است ارائه می کند . در این آموزش گیتار ، به شما نشان داده می شود که چگونه با انگشت نوازی به استقلال از انگشت و شست برسید تا چنان فراتر از « انتخاب الگو » ی پایه ی بروید که بتوانید آهنگ تنظیم کنید و ملودی بنوازید ، بلوز بنوازید و بر پایه شست متناوب نت بنوازید . در این مجموعه آموزشی شما خواهید آموخت چگونه شست خود با حرکت ساعت مانند ، با همکاری ضربه زدن و pull-off ، آهنگ بین دو ضرب در موسیقی ضربی و نت های چرخشی در تنوعی از بلوز هشت ، دوازده و شانزده بار در کلید های E minor , A minor , C , D , A , E نگه دارید .هر کدام از چهل درس یک آهنگ از سبک انگشت جدید بلوز را نشان می دهد که یاد میگیرید و به مهارتهای خود اضافه می کنید .

این مجموعه در دو سطح ، که در سطح یک شامل 40 فایل ویدئویی و 246 دقیقه آموزش و سطح دو که تکمیل کننده سطح یک بوده شامل 40 فایل ویدئویی و 196 دقیقه آموزش ارائه گردیده ، در این مجموعه به غیر این دو سطح ، دو سطح دیگر نیز به نام های مدرسه جدید شماره 1 و شماره 2 جمعاً 320 دقیقه آموزش بصورت مالتی مدیا تقدیم شما دوستان گردیده است .

در آموزش دو سطح این مقدمه یک پایه مستحکم و مجموعه ای برای تکنوازی گیتار بلوز فراهم می کند. فارغ التحصیلان از هر دو سطح آموزش گیتار بلوز نوازی به خوبی آماده گرفتن دوره پیشرفته تر مدرسه جدید که در همین مجموعه می باشد را خواهند داشت .

در دو سطح آموزش گیتار نوازی با متد انگشت نوازی 80 بخش ویدئویی ، مرور های متنی ، مفاهیم ، پاورپینت محاوره ای و نت ها بصورت مالتی مدیا در ویدئو پلیر قابل اجرا در کامپیوتر با سیستم های ویندوز و مک ، امکانات داشتن زوم ، فریم پیشرفته ، ایجاد حلقه ، و ابزار های مفید دیگر به زبان انگلیسی نشان داده می شود .

این دوره با 40 درس ابتدائی ارائه داده می شود که با پایه حرکات اصلی شروع شده و سپس در درس های بعدی ساختن تکنیک های جدید و مهارت های جدید اضافه می شود .

در این آموزش گیتار، هر تکنیک را مرور می کنید و بانکات و تمرین هایی برای تسلط در مهارت قبلی هنماهنگی درس ها را نگه میدارید و با گام های محکم به جلو می روید.

هر 40 آهنگ تکنوازی سبک انگشت نت به نت ، حرکت به حرکت همراه با نکات و همگام با آهنگ نشان داده می شود.

با power tab هنر جویان می توانند نت نواخته شده را ببینند و از طریق نرم افزار بشنوند و در هنگام تمرین می توانند با گام ، بدون تغییر دادن اوج تنظیم تمرین کنند و هر درس را هر چند بار که خواستند تکرار کنند تا بهتر مسلط گردند.
محصول بصورت اورجینال و دارای شماره ثبت 258955 می باشد

برای خرید (آموزش گیتار بلوز) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید