2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی کاملترین آموزش شعبده بازی و تردستی/اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 3 نفر
بازديد امروز : 92
بازديد ديروز : 304
كل بازديدها : 977254

دیگر امکانات

کاملترین آموزش شعبده بازی و تردستی/اورجینال



قیمت: 25,000 تومان


توضیحات محصول بصورت مختصر

کاملترین آموزش شعبده بازی و تردستی/اورجینال

دوست دارید جزو اولین نفراتی باشید که اسرار شعبده بازی را می دانید؟
دستیابی به کلیه راز های شعبده بازی صحنه ای، خیابانی و …
شما هم می توانید در جمع دوستانتان این شعبده بازی ها را انجام دهید.

این مجموعه بی نظیر آموزشی شامل ساعت ها فیلم آموزش شعبده بازی و تردستی های فوق العاده جذاب و سرگرم کننده توسط بهترین اساتید شعبده بازی دنیا می باشد.
در آن به شما آموزش داده می شود همچون یک شعبده باز کارهای عجیب و حیرت انگیز انجام دهید. شما می توانید با مشاهده فیلم های آموزشی این مجموعه انواع تردستی و شعبده بازی را فرا بگیرد و پس از تمرین، خود نیز به آسانی آنها را انجام دهید.
در مرحله اول توضیح مختصری در رابطه با شعبده ای که قرار است انجام دهند به صورت دمو نمایش می دهند و سپس در مرحله دوم بر روی سن و جلوی چشم حضدار شعبده مورد نظر را انجام می دهند و در مرحله آخر به آموزش کامل شعبده ای که انجام داده اند، می پردازند. یکی از ویژگی های این مجموعه نحوه آموزش آن می باشد که به صورت مرحله به مرحله و با جزئیات کامل شعبده ها آموزش داده میشود به طوری که برای تمام افراد قابل درک باشد.

ش.م.1478523690654789

برای خرید (کاملترین آموزش شعبده بازی و تردستی/اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید