2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه قیمت امروز ماشین بوق
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی آموزش زبان کودکان Magic English - جدید و کامل - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 6 نفر
بازديد امروز : 20
بازديد ديروز : 304
كل بازديدها : 977182

دیگر امکانات

آموزش زبان کودکان Magic English - جدید و کامل - اورجینال



قیمت: 15,000 تومان


توضیحات محصول بصورت مختصر

Magic English آموزش زبان برای کودکان آموزش زبان برای کودکان آموزش در قالب تفریح آموزش بدون نیاز به توضیح و استاد قابلیت اجرا بر روی انواع ویدئو سی دی و کامپیوتر قیمت بسیار مناسب.
بهترین هدیه برای خردسالان استفاده از 13 عدد سی دی (برای سهولت و کاهش قیمت 2ِِDVD)کارتون با شرکت شخصیت های محبوب کارتونی با عنوان Magic English . آموزش کلمه به کلمه به همراه تکرار کلمات همراه با آموزش نگارش لغات. آموزش زبان انگلیسی برای کودکان مجیک انگلیش یکی از بهترین شیوه های آموزش زبان انگلیسی برای کودکان است که در حال حاضر در اکثر سایتهای دنیا جزء پرفروش ترین ها است این مجموعه آموزشی ساخت کمپانی بزرگ والت دیسنی آمریکا است که حتما با کارتونهای معروف آن از کودکی تا به حال آشنایی دارید اینک شخصیتهای معروف کارتونهای این کمپانی از قبیل دانل داک - میکی موس - سیندرلا - پسر جنگل و ... دست به دست هم داده اند تا با حرکات و داستانها و شعرهای خود به شیوه ای جدید زبان انگلیسی را به کودکان شما بیاموزند !
آموزش حروف - لغات - اعداد - رنگها و ... به یاد داشته باشید برای آموزش زبان انگلیسی هیچ وقت احتیاج به داشتن سواد خواندن و نوشتن نمی باشد ! همانطور که کودکان ما زبان فارسی و حرف زدن را بدون داشتن سواد خواندن و نوشتن یادگرفتند شما خواهید توانست به کودکان خود نیز زبان انگلیسی را به عنوان زبان دوم خود به همین شیوه یاد بدهیدحرکات شخصیتهای داستان این مجموعه گام به گام زبان انگلیسی را به کودکان شما می آموزد فقط کافی است فیلم ها را در ویدیو سی دی بگذارید و به کار خود بپردازید شخصیتهای معروف کارتون خودشان کارشان را بلد هستند! جذابیت شخصیت های کارتونی این مجموعه باعث می شود که کودک شما انگلیسی را همانند زبان فارسی از طریق شنیدار و استنتاج مطالب درک کند و یاد بگیرید و به یاد داشته باشید بهترین زمان برای آموزش هر چیزی همان زمان کودکی است چرا که مطالب یاد گرفته شده در زمان کودکی هیچگاه از ذهن انسان پاک نمی شود خردسالان همزمان با مشاهده سی دی های کارتون بصورت لغت به لغت با کلمات انگلیسی و نحوه تلفظ و نگارش آنها آشنا میگردند. استفاده از این بسته آموزشی را به همه خانواده ها توصیه مینماییم.

ش.م:.:6518689498

برای خرید (آموزش زبان کودکان Magic English - جدید و کامل - اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید