صفحه خرید اینترنتی 2 شاپ می 1 ثبت آگهی رایگان ماشین در بوق 3 خرید از فروشگاه پرزگیر دوکاره arso لوازم آشپزخانه دکوراسیون پرزگیر لباس mic آشپزخانه دوره ICDL در تبریز قیمت امروز ماشین
حذف در پنل کاربری [X]
خرید سی دی فرهنگ لغت جامع کودکان - جدید و کامل - اورجینال

آمار فروشگاه

افراد آنلاین : 5 نفر
بازديد امروز : 248
بازديد ديروز : 256
كل بازديدها : 966443

دیگر امکانات

فرهنگ لغت جامع کودکان - جدید و کامل - اورجینال



قیمت: 15,000 تومان


توضیحات محصول بصورت مختصر

Kids Comprehesive Dictionary
فرهنگ لغت جامع کودکان - به صورت کاملا مالتی مدیا

* کاملترین فرهنگ لغت ویژه کودکان
* حرف زدن فرهنگ لغت با کودکان
* قابل استفاده برای سنین 5-15 سال
* سرگرمیهای متنوع جهت یادگیری بهتر زبان
* فرهنگ لغت تصویری با قابلیت های ویژه
* بدون محدودیت در دفعات نصب و اجرا


فرهنگ لعت جامع کودکان - انگلیسی به فارسی :

این مجموعه دستاورد چشمگیری در زمینه آموزش زبان انگلیسی محسوب می شود . این مجموعه برای سنسن بین 5-15 سال تهیه شده و حتی کودکان که تا کنون از کامپیوتر استفاده نکرده اند و یا هنوز خواندن و نوشتن را نیاموخته اند می توانند از این برنامه به راحتی استفاده کنند .

این مجموعه که به وسیله کارشناسان آموزش زبان کودکان و نوجوانان تهیه و گردآوری شده است هزاران واژه ضروری و اصلی را به تصویر کشیده است .
هر واژه انگلیسی یک صفحه نمایش رنگی مخصوص به خود دارد که بر روی آن معنی فارسی - مثالها - صدا و یا نقاشی متحرک مربوط به آن واژه ظاهر می گردد .

حرف زدن فرهنگ لغت یا کودکان :

این فرهنگ لغت با کودکان شما حرف می زند و همه واژه ها - معانی - عنوانها - توضیحات را با صدایی بلند و رسا خوانده می شود . آموزش حروف انگلیسی همراه با نوشتن حروف انگلیسی از دیگر قسمتهای برنامه می باشد .

سرگرمی ها :
در این قسمت با وجود بازیهای جذاب و تست امکان بالا بردن سطح یادگیری را فراهم می سازد . این مجموعه زیباترین فرهنگ لغت انگلیسی ویژه کودکان می باشد که بهترین شیوه های یادگیری آموزش زبان برای سنین 5-15 سال را فراهم کرده است .

انه های شاد برای جشن و جشن تولد
r="#00B050" face="Tahoma">برای خرید (فرهنگ لغت جامع کودکان - جدید و کامل - اورجینال) روی دکمه زیر کلیک کنید و فرم سفارش را پر کنید طی دو روز کاری بسته بدستتان خواهد رسید ابتدا بسته را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید سپس پول آنرا به مامور پست پرداخت کنید